Wednesday 14 October 2009

We are a TEAM ...




Who we are?


Echipa "Hand Made Gift" este formata din Mihaela Alexandru (31 ani) si
Alina Oprea (28 ani) din Bucuresti

What are we doing in our day to day life?

Alina: "Ca si profesie sunt Analist IT, dar pasiunea de a crea lucruri
cu propriile maini este una mai veche, fiecare ora de desen la scoala
era o bucurie, apoi sarbatorile si zilele de nastere ale prietenilor
ma inspirau pentru a le darui mici cadouri hand made. E un mod de a
ma relaxa, e placerea de a picta, si de a imbina culori,materiale,
texturi si nu in ultimul rand de a oferi obiectul creat unei persoane
dragi."

Mihaela: "Ca si Alina, sunt analist programator, dar in prezent stau
acasa cu baietelul meu David Andrei in varsta de 10 luni. El este muza
mea :), pentru ca, inca din burtica m-a facut sa uit de "stiintele
exacte" si mi-a dat curaj sa visez..sa sper..sa ma exprim asa cum
mi-am dorit inca din copilarie, folosind culorile si punand o aprenta
personala pe lucrurile din jurul meu.
David este si cheia prieteniei mele cu Alina...ea este nasica lui :).
Impreuna am descoperit pasiuni si aptitudini comune si am inceput sa
pictam, decoram, migalim, pigulim mici cadouri pentru prieteni..apoi
pentru nuntile noastre...ale apropiatilor nostri si in final
...pentru toti ceilalti iubitori de frumos si de cadouri cu suflet."

What are we enjoing most to design?









Alina: "In prezent pictez pe lemn, ceramica si sticla, obiecte
decorative si sunt inca la inceput de drum in crearea de accesorii din
pasta de modelat."

Mihaela: "Imi place sa decorez lemnul sub diverse forme: rame,
oglinzi, cutii de bijuteri, statuete...mi se pare un material cu care
poti lega o prietenie, este cald si arata minunat
in orice combinatie de culori."

What are our preferred materials?


Alina: "Deocamdata incerc sa experimentez diverse materiale, sa le
imbin, astfel incat produsul final sa fie delicat, fin si special."

Mihaela: "Materialele mele preferate sunt lemunl, sticla, iar cu pasta
FIMO sunt inca la inceput dar cred ca in curand vom deveni buni
prieteni."

What are our plans for future?

Deoarece in curand vom avea sansa de a expune obiectele create de Hand Made Gift Team intr-un magazin, ne dorim ca prin aceasta experienta sa ne promovam lucrarile si sa oferim oamenilor ceva altfel, un cadou cusuflet, culoare si amprenta personala.

Range of Products

Range of Products